Monday 4 March 2013

Behind bars


  •       Dupa 5 ani departe de familia mea,am hotarat sa raman cateva luni la Braila. Putin timp petrecut acasa este intodeauna o bucurie. In orasul nostru sunt putine lucruri de vizitat,gradina zoologica fiind unul dintre ele. Sarbatorim 1 Martie, prima zi de primavara. Am avut parte de soare, iar animalele ne-au facut ziua mai frumoasa. 

Astept comentariile voastre.
Pe curand!


  •       After five years away from my familyI decided to stay for a few months in Braila. Some time spent at home is always a little joy.In my town there are few places to visit and the zoo is one of them.Today we celebrate the 1st of March, the first day of spring . We had sunshine and the animals made ​​our day prettier.

Feel free to leave a comment.


See you soon!









Outfit: Eyewear-Ray Ban;Shirt-Atmosphere;Sweater-H&M;Earings-H&M;Leggins-Zara;Trench-Athianides Shop,Dherynia,Cyprus;Boots-Baci&abbracci;Bag-Gianni Conti.

5 comments:

  1. Eu locuiesc de doi ani in Braila si i-am descoprit farmecul plimbandu-ma pe stradutele vechi,care au un farmec inegalabil si unic.Arhitectii il considera unul dintre orasele Romaniei care are statul de ''muzeu in aer liber''.

    ReplyDelete
  2. Mihaela,multumesc frumos pentru comentariu si pentru interes fata de blogul meu. Intradevar, Braila este un oras foarte frumos. Sunt multe lucruri care nu-mi plac acolo, dar ma intorc de fiecare data cu mare bucurie. E orasul meu.

    ReplyDelete
  3. Lovely!

    http://www.fashionhypnotised.com/

    ReplyDelete
  4. beautiful pics… love the background idea, really goes well with your outfit…

    DinaBella
    http://dina-bella.blogspot.com/2013/12/color-not-afraidjust-confused-break.html

    ReplyDelete